Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Lördag 9 april, Lundsten rapporterar!

Hur är läget grabs and girls?! Jag sitter inne på mitt rum på Lesni Hotel i Doksy, Tjeckien och chillar järnet. Precis som Rebecka har jag också blivit sjuk, lite grann i alla fall. Jag har satt träningsförbud på mig själv för att bli frisk till Gotlandslägret som börjar tre dagar efter vi kommer hem från Tjeckien, nämligen på torsdag! Jag får istället se det från den ljusa sidan och chilla järnet som sagt. En bra nyhet är att Rebecka idag är med till träningen och jag såg att hon var ombytt så hon kanske mår bättre nu :) Tummen upp för det! 

Idag ska vi packa ihop vår skit och färdas hela vägen till Poznan, Polen för en natt på det fräsigaste hotellet i stan! Det ser jag fram emot :D Förra natten vi sov där hade jag och Linnea bubbelbadkar på rummet. Kanske tar mig ett dopp ikväll. Jag lovar att rapportera! Nu ska jag nog börja packa lite. Peace out brotheeeers! /S:et

Brorsan och jag på Kanarieöarna. Han och den andra snubben som ser likadan ut påbörjar nu
en tre veckor lång stekresa på USAs västkust. Avundsjuk? Japp. Deras halvfina blogg hittar du här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback