Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




hemskheter.....

Idag ska jag göra något hemskt! Något som jag verkligen inte längtar till. Något som jag säkert kommer börja gråta av. Det är något som brukar inträffa typ vartannat år. Det är gratis för barn och kostar pengar för vuxna. Det finns väldigt många mer än jag som inte tycker om det....


Jag ska till tandläkARN...................


Det finns en sak som gör det hela ännu värre, jag har med 99,999% säkerhet ett hål. Jag har aldrig haft ett hål. Jag kommer med 99,999% säkerhet få komma tillbaka till tandläkarn inom kort, vill inte.....
Nej nu ska jag träna och försöka tänka på annat.
Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback