Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




GiFT

Idag när jag skulle välja te var valet självklart!
-Guteblandning!!

Så nu är jag i Gotlandsmode. Jag ser får överallt och fantiserar om raukar och ringmuren som om det vore söta hundvalpar och choklad. 

-Vad händer annars då?
-Det BRINNER på Sandvik!!
-Va? Vad säger du?!
-Ja, det brinner. Folk har rekomenderats att stanna inne.

Hur ska jag kunna ta mig till busshållsplatsen utan att förgiftas?! Funkar värmeväxlaren mot förgiftad luft? Jag får nog helt enkelt springa allt vad jag har till busshållplatsen och se till att komma precis samtidigt som bussen för att slippa vara ute i giftet allt för mycket.
Bäääääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback