Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




What the..?!

Är det redan söndag? Herregud, det känns som om jag inte gjort något på hela helgen. Förutom ätit godis. Och hamburgare. Och kladdkaka. Och tacopaj. Och lite mera godis. En riktig superhelg med andra ord! Nu sitter jag här och försöker vara opartisk medan jag analyserar regeringspartiernas valaffischer. Det går väl inte allt för bra. Stackars moderaterna, dom blir helt sågade i den här uppsatsen :b

Jag skriver detta grupparbete med de andra två 27b-musketörerna och vi är väl alla dragna lite smått åt vänster så vi är inte så nådiga mot alliansen just nu. Hehe!

Nu ska jag nog ta en paus från pluggandet och bädda nya lakan i min säng. Denna gång blir det mina gröna favoritlakan, aweesooome! Senare idag blir det förhoppningsvis bio med vår gamla blogg-granne från Mora, Frida! Hon och Johanna-boo har faktiskt lagt ner 20b-blöggen efter att dom flyttade ut från den vackra lilla lägenheten. Lite sorgligt, men så går det ibland.

Peace out brothaaas! /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback