Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




korv korv korv med mos

Hej bloggen!

Haha, varför skriver man hej bloggen? Bloggen är ju ingen människa precis och jag skriver ju inte till bloggen utan jag skriver till er där ute i stora vida världen. Jag har kollat lite bloggstatistik för de senaste dagarna och vi hade faktiskt 53 unika läsare för någon vecka sedan. FEMTIOTRE stycken, tänk er femtiotre personer som tår på en rad, det är ganska många. Snart är vi uppe i Kenzas klass på ca 140000.

Vad händer annars då? Igår när vi åkte hem från jcupen i Avesta stannade vi på Bagheera och Haglöfs outleten och shoppade precis som nästan alla andra orienteringslöpare som sprungit jcup eller elitserie för då fick man bra priser på bra saker, de gillar vi! Som Sara skrev förut idag så är det ju skol-SM till helgen, wooho! Vi är sjukt taggade, alla andra kan ju slänga sig i väggen för vi ska kötta sönder i Nackas skogar. Imorgon ska vi åka till Valbo och shoppa lite utklädningskläder till ettus festus. Det är sagotema och det är inte lätt att komma på något att vara om man inte vill vara prinsessa. Och jag vill inte vara prinsessa.

Nu ska jag sova och drömma söta drömmar. Natti natti!


I brist på annat kul visar jag en älgpose.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback