Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Tisdag kväll

Det börjar kännas som om lilla fröken Hugosson gör personliga påhopp på storbloggarN Lundsten här. Jag måste alltså komma med ett försvar. Anledningen till att jag kom 8.20 till bussen var för att jag inte hittade tandborsten. Vår lägenhet är ju som sagt under renovering för tillfället så det var lite klurigt imorse. OKEJ?!

Keps-OL gick ju då fint, förutom när jag slarvade bort segern. Men vi slog i alla fall Gunde och Malmis, vilket var det viktiga. Kom upp i 203 i puls och det var ett tag sen jag gjorde det! Hade kunnat kolla i min träningsdagbok men har glömt att skriva de senaste fem veckorna. OOPS!
Annars då? Tidig kväll idag igen, vilket alltså betyder att jag ligger i sängen. Fast jag ska inte sova klockan 21.10 som igår, ska prata en stund med min pöjk istället. Så nu lämnar jag internet, so long suckers! /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback