Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




prutt

Just nu är det svenska som gäller för NV10A, i nästan TVÅ timmar och jag kan inte säga annat än att det är underbart! Dedär var lögn nr ett i inlägget. Jag har faktiskt inte tid att sitta här och mögla, jag borde skariv klart min saga, men tror ni att jag känner för det? Nej faktiskt inte. Istället sitter jag och skriver till ankipanki i facebookchatten. Nej nu ska jag faktiskt börja skriva på min saga. Lögn nr två.

Här får ni något att tänka på ;) svaret kommer när jag själv har löst uppgiften.
Hur många tjejer som går/ har gått på olgy i Sandviken hittar ni i bilden??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback