Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Onsdag!

Hej alla våra många (hehe) läsare! Hur mår ni idag? Jag mår bra, för idag ska jag nämligen tränaaa! Har inte rört på mina muskler sen i söndags och abstinensen gör mig nästintill galen. Jag är också glad för jag har äntligen fått svar på varför jag har "på tissdag, på torssdag, på tissdag.."-ramsan i hjärnan då och då. Det var nämligen då Bolibompa-Johan hade med sig pipkaninen Pipen till programmet. Tack Manne, du har löst ett mysterium större än Bermudatriangeln!
Igår hade jag och sambo-bamboo spa-kväll, eller det var tänkt så i alla fall. Vi hade storslagna planer med gurkskivor, fotbad och vackra målade naglar. Gurkskivorna åkte av ögonen stup i kvarten, vi märkte att det enda kärl som var stort nog att rymma en fot var våra kastruller. Och det är ju inte så lockande att laga mat efter... Vi var mer brydda över att smsa än att få nagellacket snyggt så mina fingrar ser ut som en smärre katastrof. Kanske inte den bästa spakvällen ever, men vi hade roliga ansiktsmasker på oss och mina tånaglar är inte naturligt gråa längre :b


Nu är det dags för en liten afternoon-nap tillsammans med vampyrerna i serien "True Blood"! Solong suckers /S


Vacker bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback