Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Men god dag!

Hejhej i lingonriset. Jag befinner mig för tillfället i ett vardagsrum i 27b. Inte mitt eget faktiskt, utan mina grannars (rebecka, amanda och linnea). Anledning till detta är att vår lägenhet idag och några dagar framåt ska renoveras och det är svårt att ha sovstund i en säng som är full med gardinstänger, handtvål och soffkuddar. Jobbigt läge, med tanke på att jag är dödstrött. Somnade två gånger idag på biologin. Förlåt lärar-Erik men din röst är ju lika effektivt som kloroform!
Vi tävlade i Avesta i helgen, ingen superhelg för mig men Viken-piken glänser som alltid! Några segrar, några pallplatser och många topp tio. Lovely! Det bådar gott inför skol-SM nästa helg där vi ska sopa rent. Eksjö, you shall fear the mooses from tha north..
Sovstund nästa, peace out! /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback