Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Kvällsnytt!

Klockan är 20.52.
Det känns som om klockan är cirka 22.52 i mitt huvud.
I mitt huvud är 22.52 väldigt sent.
Följaktligen är det väldigt sent nu.
Därför ska jag gå och lägga mig nu.
Eller snarare, jag har redan gått och lagt mig.
Tagga keps-OL på träningen imorgon.
Woho!.
God natt från den norrbottniska skönheten fröken Lundsten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback