Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Kväll

Ååååh, imorgon är det äntligen fredag! Jag har tamigfan längtat heeeeela veckan. Det blir dock en ganska lång dag med lite körkorts-tjosan men det är ju bättre en skola, eller hur? :D Jag har i alla fall bestämt att jag ska sova bort hela helgen. Inatt drömde jag en mardröm som kan jämföras med en sju timmars james bond-film. När jag vaknade var jag exakt lika trött som när jag gick och la mig dagen innan. Knivigt läge.. Ikväll ska jag i alla fall mysa ner mig i sängen extra tidigt. Just därför kommer det inte komma några bilder idag för jag orkar inte gå och hämta minneskortläsaren, ladda in bilder från mobilen till datorn och sen från mappen "mina bilder\mobilen\2010" till blöggen. Men jag spelade skip-bo med etta-tjejerna igår och åt kladdkaka med etta-tjejerna idag. Det var mina två senaste kvällarna.
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback