Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Börjar om 45 minuter..

Japp, min skoldag börjar klockan två. Och slutar typ tre tror jag. Schöönt? Schöönt! Dock skulle jag egentligen ha varit med resten av OLGY på vandring i de hälsingska skogarna, men min kära hals satte stopp för det. Jag hoppas att dom har roligt och själv njuter jag av tystnaden här i uppgången. Lite konstigt att cykla alldeles själv till skolan och cykla hem själv. Har inte hänt många gånger. Jag slapp dock sitta själv i matsalen, eftersom jag har ätit lunch hemma/ ätit frukost till lunch de här två dagarna. Men fy vilken mardröm det hade varit att sitta själv i matsalen! Eller ännu värre, sitta med några locals.... hihi ;)

Helgen var fin och regnfri uppe i de magiska skogarna i Umeå. OLGY fick några medaljer genom bland annat Tove, som också fyller år idag! Grattis gumsan :D:D:D:D:D:D Det väntar en halvt uppäten kladdkaka här. Jag kan dock inte försäkra dig att det finns något kvar när du kommer hem :b


Här kommer i alla fall lite bilder from tha weekend :)



en sovande figge...


en arg figge....


Skidlinjen i Älvsbyn is hot hot!


En skånsk påskkärring!


Ja, Vittjärvs IK har fler än tre medlemmar!


Peace out /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback