Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Det kanske låter gott?

Hello! Fröken Sara Lundsten tvingade mig att skriva ett inlägg. Nej inte riktigt, men nästan. Dagens träning bestod av ett rafflande chickenrace, en mot en. Jag och Moe kubbade mot varandra i skogen. Moe blev en chicken, eller näe för det var hon redan. Förutom orienteringen så hade vi ettanaturare inga lektioner. INGA! Inte imorrn heller för den delen (*happy girl*).
Efter Lönchen (som en äkta söndsvallare hade sagt) hade jag samtal med Mariah Carey....LURAD! Det var maria Jonsson, det var trevligt, vi bestämde oss förr att springa den tuffa natt-ploj-patrull-lång-tävlingen Höknatten eftersom att far min dissade mig för en H45:a i klubben. Efter lite funderande kom Marjon på lagnamnet "It also gets dark in Sandybay". Maria skulle ha ett samtal med Linnea efter mig så vi avbröt och jag lunkade iväg till kontoret där jag stötte på Sarski. Vi åkte lite sparkcykel och lekte lite med red cordsakerna. Sen for vi hem och tittade på ett avsnitt True Blood (mmm Alexander "Eric Northman" Skarsgård....).
Nu har jag och mina lägenhetspooolare precis avnjutit en extraordinär god laxpasatsås med pasta. Jog lovar att denna rätt kommer serveras fler ggr tre trappor upp hos Adolfsson/Hugosson/Sandberg.
Undra vad jag ska hitta på nu? Jag borde städa mitt rum, men istället tror jagg att jag äter lite glass.

Puss och adjö från A.Hugosson



Kommentarer
Postat av: tosc

Ser ut kyckling ala oscar ;)

2010-10-21 @ 08:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback