Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Torsdag morgooon

Godmorgon alla GLADA människor!
Jag är sådär häääärligt pigg som man kan vara ibland!.........eller inte. Lite smått irriterad för här har jag offrat min enda sovmorgon för att åka och sätta ut lappar till skol-dm banorna (som jag dumt nog erbjöd mig att lägga med sällskap av edén) och Björn sa att vi skulle komma in på kontoret vid halv nio, och jag går upp för att kunna komma dit halv nio. Skulle bara gå och hämta Edén på vägen, men hittar honom halvt sovandes vid frukostbordet, han hade inte ens träningskläder på sig! GAH. Men men, sånt är livet. Och vi har ju ingen tid att passa så whatever.
Idag är det frost ute! Och det var 4 minus när jag gick upp! Snart kanske snön också kommer? Who knows... Ja men, det snöade ju faktiskt igår! Och på backintervallerna var det snö högst uppe på Kungsberget, inte fejk-snö utan riktigt! WHOA! Jag vill ha snö snart, eller ja, till jul. Eller det kan komma till vecka 50, för då ska vi nämligen på skid-läger med OLGY :) Längtar som bara den, ska bli supernice att få åka en massa skidor !
Här är lite pics från förra årets läger! /R
Jag, Sara och Anna
Huset vi bodde i :)
Kusinerna Figge och Sholinn! ;)
Matmatmatmat
Sara kör hårt i spåret!
..men oscar kör hårdare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback