Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Tjohoo!

Det är tisdag idag för er som inte vet. Idag har jag gjort två teoritest på körskolan, ätit lunch och arbetat med projektarbetet. Allt detta trots att min halsmandel har konverterat till en stor röd kiwi! Ja, jag är nog döende. Eller inte, jag gillar bara att klaga. Men jag är sjuk i alla fall. Därför ska det bli skönt att komma hem till mamsen imorgon :)
Helgen var superdupermysig! Jag blev bortskämd med hotellfrukost, snälla morapojkar och massa skräpmat! Inte så konstigt att jag är sjuk om man tänker på hur mycket frityrolja och E-ämnen jag har tryckt i mig i helgen. Men det var det värt! Tävlingen var också intressant, trots att jag bara stod på sidan och kollade på. Jag var dock inte den enda vittjärvaren på plats, såg en gammal räv vid namn Gustavsson springa iväg på en sträcka. För vilken klubb hon sprang för vet jag inte, men jag hoppas till gud/allah/djävulen  (vilken religion man nu tillhör) att hon inte stöttade en stockholmsklubb! Det skulle vara skandaaaaaal ;)

Just nu sitter jag och väntar på tränarna på kontoret här på skolan. Ska försöka att äntligen få ha mitt tränarsamtal, det lyckas alltid komma något emellan för mig eller Björn när vi ska ha det. Så nu jävlar! Peace out /S:et

Kommentarer
Postat av: beckiis

"konverterat till en stor röd kiwi" HAHAHA jag döööör! vart får du allt ifrån sara?

2010-10-13 @ 12:25:38
Postat av: becki

haha kul att jag kommenterar på min egen blogg, istället för att säga det direkt till dig.. hmm.

2010-10-13 @ 12:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback