Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Tjabba!

Rapport från norr. Jag sitter här i vardagsrummet och ska snart in till Björknäsgymnasiet och överraska mina kära vänner. Dom vet visserligen att jag är hemma, men dom vet inte att jag ska klampa in på deras idrottslektion och busa lite! TIHI

Det är superduperskönt att vara hemma och eftersom jag åkte hem i onsdags så är min helg extra lång! Än så länge har jag inte ådskakommit så mycket här i Sävast, förutom att lära mig att tända en brasa i vår nya kamin och plugga sjuhelvetes mycket körkortsteori. Nu ser jag i alla fall presentabel ut med lite kläder, borstat hår och lite smink. Imorgon ska jag faktiskt till LuleÅÅ med mor min och shoppa lite shoes, både träningsskor och vanliga dojor till oss själva. Jag och mamsen brukar ha våra duster när vi är och handlar eftersom ingen orkar gå i den andres affärer. Det vill säga, mamma vill inte hänga inne på Carlings och jag dör av depression när vi är inne på Pepper Corn en längre tid. Men men, vi är alla olika!

Nu ska jag kolla på lite tv innan jag sticker iväg to tha city. Ska nog ta en vända i Bodens stolthet; Enter Galleria. Spännande! /S:et

Så här  vacker är jag today!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback