Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Tjabba-babba!

Yo. Back in the vike. It's naiiice! Har hunnit baka lite med Ankan, Moe och Frajdu. Moe bidrog med musik och Frajdu hade lite extra havregryn som hon donerade till oss. Tack Frajdu! Moe får inget tack för hon spelade WINNERBÄCK på min dator. Måste nog desinficera den nu. Typ formatera om den eller något. Fy fan.

Det blir nog ingen träning för moi denna vecka heller, var sjuk som en gris igår. Mår bättre idag men ändå. Det är så synd om mig! Kommer inte ens ihåg senast jag bar mina kära löparskor. Tragiskt.

Nu ska jag kolla lite på tv och mysa! Hejdåååååå! /S

Bruuuschan på Kanarieöarna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska spela winnerbäck varenda dag tills du älskar honom lika mycket som jag, hihihi

2010-10-22 @ 23:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback