Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Söndag kväll med Beck!

Jag har varit lite offline i helgen, men jag har inte haft så mycket att skriva faktiskt :b Jag har gjort mig en klänning och tonat håret. Sådär, det var min helg. Kort och koncist.

Och var händer i veckan då? Så hääär ser mina kommande dagar ut:
Måndag - Två lektioner + träning
Tisdag - Träning och skol-DM!
Onsdag - Syreupptagningstest på bosön + avfärd hemåt 19.56!
Torsdag- Chillaaaaaaaaaaaaaaaah
Fredag - Snygg dalmas anländer till Kallax 10.10! <3

Jag måste komma med ett litet announcement, nämligen anledningen till att det inte kommer upp lika mycket bilder från mig nuförtiden. Det är nämligen så att min mobilkamera är lite sämre än den förra, så jag tycker inte riktigt om att ta bilder med den. Så det finns alltså inte så många bilder att lägga upp :b

Dags för Beck, peace out! /S:et

Kommentarer
Postat av: Huggish

pp med onepiecen nu!;) är det ericssonmobilens kamera du snackar om:O?

2010-10-25 @ 17:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback