Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Onsdag 13/10-10

Hejheeej!
Idag är det onsdag, vilket innebär styrka, biologi och samhällskunskap samt backintervaller på schemat. Styrkan är avklarad, biologiprovet är avklarat och en liten del av samhällskunskapen är avklarad. Sen ska jag gå hem och bara sega för efter provet som vi gjorde idag så har vi INGENTING att plugga! Wiie! Trodde verkligen att trean skulle bli chill men det har det verkligen inte varit. Jag har ju typ mer att plugga än mina två sambosar som går i tvåan och dom borde ju ha tre gånger så mycket som mig, minst!
Men men, nu hoppas jag att det inte blir mer läxor och prov på ett väääldigt långt tag, så att jag kan uttnyttja tiden till att kolla på Gossip girl säsong 3 som jag måste kolla klart på snabbt som sjutton för säsong 4 har redan börjat! :O
Ikväll ska vi även ha tjejmiddag, det ska bli mysigt och gott :D Och snart är det torsdag och då väntar en lång och skön helg i grönklitt med massor av träning och godis! hihiiii.
Nej, nu ska vi iväg och grillas lite av Cristina på samhällskunskapen! Alltid lika nicee.
HEJDÅÅÅÅ !

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej

2010-10-13 @ 21:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback