Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Mega-schwettig!

Guud vad skönt det är att träna! Eller egentligen är det skönast efteråt när man får lägga sig ner och bara andas. Och eftersvettas. Jag har tränat 40 minuter today och det gick ganska bra! Min astmamedicin är slut och läkaren har varit borta i typ 45 år, så nu när det är kallare ute känner mina luftrör det ganska hårt. Men jag tog det lugnt och ska nog snart vara back on track!

Hihi, måste berätta en sjukt rolig sak! Vi har ju haft en målare hos oss de senaste tio dagarna och minst fem gånger har han sagt när han kommer in genom dörren "Faan, nu glömde jag ju den där!" Haha, och så muttrar han för sig själv lite grann och börjar jobba. Så jävla skön herren är!

Dags för douschen nu! :) /S

Ikväll ska jag bädda rent i min lilla säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback