Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Greetings from up north!

Jag har upptäckt en sak. Den bästa bloggen som finns är faktiskt våran blogg! Det är superhärligt att knappa in på sin egen blogg och läsa vad ens homies har gjort när man inte är där. Mysigt värre :D

Jag är i alla fall hemma i NOOOORRBOTTEN, vilket är aweesome! Idag sov jag till klockan tolv, åt frukost och sedan har jag pillat med min träningsplanering. Jag läste Rebeckas tankar om att inte ha någon motivation och jag känner verkligen igen mig! Men jag blir uppmuntrad av att göra en planering och fantisera om hur mycket jag kommer träna. Sen blir det ju aldrig riktigt som man vill men man kan ju låtsas (;

Imorgon kommer min käraste pöjk upp hit till snön (som inte har fallit riktigt än). Han ska träffa mor min för första gången. OJOJ! Men min mamma är ganska snäll och Calle är ju väldigt älskvärd. Det värsta är kanske att mamsen tycker att en grabb med muskler och skägg inte passar hennes lilla prinsessa som fortfarande leker med barbie. Men då drar jag mitt allra starkaste argument, nämligen: "Lilla mamsen, eftersom jag är 18 är din röst endast rådgivande, icke beslutande." Meeeen, min mor är så snäll att det inte kommer behövas! (Observera att min mor läser denna blogg, därav den sista meningen. HEHE) ;)

Dags att kolla på Unga mödrar! Baj Baj /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback