Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Frrrrrrågestund med Sarsk och Alsk!

Etta-damerna har frivilligt anmält sig till att bomba oss (Sara och Alice) med frågor, så nu kör vi!

Snyggaste killen på OLGY?
Alice - Fredrik, för att  I love his bodyyy!
Sara - Fredrik. I loveeee his hair!

Grönområde eller kalhygge?
Alice - Kalhygge, för att det är lättare att ta sig fram.
Sara - Jag tar grönområde, för jag gillar att kötta igenom!

Favoritprogram?
Alice - True Blood och Top Model!!!!!
Sara - Oj, svårt att välja en. Vänner, OC, Big Bang Theory, CSI bland annat. Jak er en tv-noerd!

Vad gör du när det regnar?
Alice - Sticker ut på ett saftigt långpass! Not... HEHE
Sara - Bakar, kollar på min favoritfilm Amelie från Montmartre och degar i vår feta soffa hemma i Sävast.

Vad är det mest desperata (det ordet tycker vi inte om!) ni gjort för att få en killes uppmärksamhet?
Vi behöver inte agera desperata, killarna flockas runt oss ändå!!!

Är du kär?
Alice - Nej
Sara - Lite kanske. Eller mycket!

Har du sagt "jag älskar dig" till någon?
Alice - Jaaa!
Sara - Yes!

Favoritkroppsdel på en kille?
Alice - Hmm... HEHE. Jag tycker om ögonen. Och händer. Och magen!
Sara - Ryggaaar! Och underarmar. Och JEANS-RUMPOR!

Vilken dokusåpa skulle ni vilja vara med i?
- Kungarna av Tylösaaaand! Eller Biggest Loser. HEHE

Over and out /Nörrlänningarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback