Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




blablabla

Hallooj!
Ettafesten igår blev verkligen jätterolig! Något som inte är så kul är däremot att min hals är helt fucked-up. Har knappt någon röst kvar och jag bara hostar och hostar. Men om det är någon gång man ska vara lite sjuk så är det ju nu..
Får lite smått panik bara när jag läser allas bloggar och dom skriver om all träning, och jag känner bara såhär; hjälp! Jag kommer aldrig orka med att börja träna igen!
Just nu finns det noll motivation för min del. Ingen alls. Ser inte fram emot tre meter snö och låånga promenader till parkbadet varje vecka. Men förra året så tyckte jag att det var kul. Får försöka tänka positivt så kommer nog det mesta att blir bra :) Grundträningsperioden börjar andra helgen i december, då ska tullinge åka på läger och det ska bli nice! Men nu väntar en veckas höstlov och då ska jag bara chilla, det är också nice :)
Nej, nu ska jag FARA hem som norrlänningarna skulle ha sagt. Imorgon vid den här tiden sitter jag på ett plan mot förhoppningsvis lite varmare breddgrader :)
Ha det fint! /R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback