Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Helg-helg-helg!

Jag har märkt en sak. Är man sjuk på orienteringsgymnasiet får man vara ensam ganska mycket. Och jag har räknat på saken. Jag har varit sjuk 32 av de senaste 44 dagarna, så jag är väldigt ensam! Men jag har ju min älskade Bruce (Springsteen) som håller mig på topp. Och för tillfället är det väl skönt att vara ensam när alla andra är och tränar/shoppar. Med alla menar jag följande personer:

-Lovisa
-Anna
-Oscar
-Rebecka
-Amanda
-Linnea
-Jakob
-Josefina
-Matilda
-Rebecka
-Sandra
-Josefine
-Frida
-Sista sävast-tjejen som jag inte kommer på vem det är!
-Fredrik
-Eksjö-pojke nr.1
-Eksjö-pojke nr. 2
-Eksjö-pojke nr. 3
-Gunnar
-Malmberg
-Figge
-Max
-Göran
-Albin
-Simon
-Lovisa
-Emeli

Japp, så många människor bor i Norrsätra för tillfället, och alla har inte ens kommit än. I fem lägenheter! Rekordet har nog lägenhet 454 där det bor 11 personer. Oh snap säger jag bara! Vi har bland annat besök från Småland, Norrbotten, Örebro (ligger Örebro i Närke?), Stockholm, Dalarna, Västmanland m.m. Det är väldigt kul!

Nu ska jag sy färdigt min klännning som jag ska ha på Merimas födelsedagsfest ikväll! Peace out brothas. /S

Kommentarer
Postat av: linny

gunnar är ju inte här, han e ju i usa, daaah ;)

2010-11-13 @ 17:40:00
Postat av: Annica

ja Örebro ligger i Närke. ;D

2010-11-13 @ 18:25:05
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: Sarski

Hans själ är hos oss, linny!

Tack tack geografen!

2010-11-15 @ 20:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback