Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




för dig ska jag göra det tusen gånger oooom

Tralala!
Idag är det monday efter en händelserik helg. Var skönt med lite skola, styrka och middag, lite rutin liksom.
Idag har även varit en onyttig dag för min del. Har käkat tårta, morotskaka, glass och choklad med vispgrädde. Ajaj, inte bra! Får kötta på långpasset imorn så är nog ingen skada skedd, höhö! Nejdå, ibland får man ha såna dagar, och det är ju gott hallå!?
Under kvällen har jag suttit så mycket vid datorn att nu finns det inget att göra där längre. Har läst alla bloggar, kollat allas status på FB, kollar olgys hemsida, kollat mejlen som jag inte gjort på evigheter, och till och med skrivit lite på min träningsplanering! Måse helt enkelt hitta något annat intresse än datorn. Herregud vad gjorde man egentligen innan datorn fanns? Stickade? Städade? Matade kaniner? Inte vet jag i alla fall! Jag är alldeles för dator-nördig. Nu ska jag försöka mig på att göra något annat! (eller inte..)
Over and out/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback