Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Flashback!

Återblick från den 12 september 2008. Vad höll vi på med då egentligen?

"Vidare till Ingemars lektion och matte, alltid lika trevligt. Fredrik skulle lära mig hur man gjorde kycklingljudet (blev inte så lyckat ifrån min sida), medan jag försökte förklara ett skämt som jag och Rebecka tycker är väldigt roligt. Tydligen har inte alla lika bra humor som vi har. Men de är något man kan göra åt.. eller? Efter ett antal misslyckade försök att förklara de roliga med skämtet och lika många misslyckade försök att försöka jobba vidare så var det äntligen dags för lunch. När rebecka skojade med (den allt för seriösa) mattanten som sa att de som inte var fläskkött var till för de religiösa och rebecka sa att de kanske var just de hon var, svarade med ett tråkigt: ja de kan man va men då måste man ha intyg. Vilket intyg?
| Rebecka är Religiös mvh Prästen | skulle de fungera eller? :P"

3


Kommentarer
Postat av: Abdirahmaniris

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2011-03-08 @ 09:51:09
URL: http://abdirahmaniris.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback