Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Äntligen internet!

Internet har varit nere i en eviiiighet känns det som!! Har ni saknat oss? Jag har då saknat mig. Hehe! Den här veckan har vi entvåtre lektioner! Jajjemen, tre stycken. En fysiklektion idag och sen samhällskunskap och fysik på fredag. Det betyder megachill i veckan! Vi ska på bio imorgon till exempel. Harry Potter står på schemat och då är det ju självklart att vi ska se dom sex första filmerna innan vi går på sjuan. Vi ligger ganska bra till schemavis. Tredje filmen är precis genomplöjd och ikväll kommer fyran och sen ska vi se dom två sista imorgon mellan träningen och teorilektionen!
Nu ska jag baka/kolla på film/laga mat. Peace out idolerna mina! /S
posarN på fysiken. KOLLA DET LÅNGA HÅRET!
Oh yeaaaah.
Dagens bild!

Kommentarer
Postat av: Actresses

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!

2011-01-21 @ 08:18:06
URL: http://actresses.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback