Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Var det slut nu eller?

Ja, helgen är ju visst slut snart. Det var ju synd. Men deppa icke, för två dagar i skolan är inte så jobbigt! Japp, du hörde rätt. Två dagar och sen är det avresa till Karlstad och köttar-SM (sprint-SM). Fröken Lundsten laddar upp på bästa sätt med mycket vila, för halsen fungerar inte alltid som man vill! Men det är inte mitt sista SM så jag tar det piano. Och dessutom ska jag kötta järnet i alla fall, MOAHAHAH!
Nu sitter jag här med min favorit-småflickor och en tillhörande pojkvän i 27D och myser. Kanske ska dra mig hemåt snart och rengöra köksskåpet som blev översvämmad av vissa organiska vätskor. Usch. Efter det står tvätta och plugga på schemat och kvällen avslutas lugnt framför tvn. Very nice!
Hoppas alla har haft en bra helg och jag tackar grabbarna och damerna för det fina sällskapet i fredags ! Peace out /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback