Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Une jour très nice!

Eller? Jag vet inte om dagen var så nice som rubriken antyder men jag kände för att skriva det. Här sitter jag, klockan 18.23 och har halvt (haha, stavade med f först. Halft. bra jobbat Sara!) bytt om till myskläder, är halvt på väg till soffan och är lite halvtrött. Dagen har varit lång. Jag missade en toppendag i norrsätrapoolen på grund av skolan. Snyft. Dock har Sajmoen lovat mig poolparty på onsdag. Nice!

Dags för annat nu. Pis aot /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback