Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Torsdag

Solen steker fortfarande lika hårt och nu är det bara ett moln kvar på himlen, nämligen kemiprovet om en vecka! Sen har vi inofficiellt ingen skola kvar (vem räknar religionen egentligen?)!! Idag är det nylon-byx-premiär på träningen också. Spännande!

Ja, idag har vi alltså skrivit nationellt prov på matte D. Igår skrek jag ut mina frustrationer hos mentor-Lovisa på grund av mina borttappade matematik-kunskaper, men jag måste ha hittat dom under natten för det gick ju faktiskt riktigt bra! Får man kanske hoppas på ett MVG? (a)

Imorgon åker människorna, myterna och legenderna Norrlandsguld till Danmark? Vad ser vi fram emot? Jag har arbetat fram en lista så resten av folket i Sverige och Danmark vet vad dom kan förvänta sig av oss:

- Peta i Linneas hår
- Peta i Linneas grejer
- Skratta fult med Amanda
- Springa PUUURE orientering som killarna skulle ha uttryckt det
- Äta mycket glass

Allt för mig, dags för träning nu! /S

Kommentarer
Postat av: F

KÖR HÅÅÅÅÅRT TJEJER :D eller spring fort och rätt kanske? (;

2010-05-20 @ 14:07:22
URL: http://tjugob.blogg.se/
Postat av: linnea the beeeeest

dom 2 första punkterna kan strykas dirr!!

ANNARS SER DET LOVANDE UT :D

2010-05-20 @ 20:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback