Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Söndak

Tjena! Hoppas alla på 10-mila har det bra och inte fryser. Och alla andra som inte är orienterare chillar hemma à la äkta söndagshäng! Själv sitter jag lite framför datorn, sen retar jag min bror med jämna mellanrum. Det får man faktiskt göra när man inte har sett honom på JÄÄÄTTElänge. Vi hinner se varandra i cirka två timmar till innan jag åker tillbaka till Vikenpiken. Det var väldigt länge sen mamsen hade två barn hemma på samma gång. Jag tror hon exploderar av lycka snart :b

Annars då? Jovars. Förresten, kommer alla mina kära klasskamrater ihåg den dagen jag åt vitlökssås till lunchen? Idag åt jag tsatziki till frukost. Inte okej. Fy fan. Måste gå och borsta tänderna igen. Fjärde gången nu :b

Nu måste jag gå och se vad min bror har för spännande saker i resväskan. TIHI! /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback