Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Måndag och sommarfeeeeelings!

TJOHO!
Gud vilket fint väder det har varit idag! En ganska stor omställning från det inte alltför roliga vädret i helgen, så det är härligt!
Hade körlektion idag och höll typ på att svettas ihjäl i den där bilen, den kan inte ha haft nån ac den inte... Men det kändes väldigt bra för hon sa till mig att jag var väldigt duktig på att köra bil, det enda jag skulle träna mer på var att kolla i backspeglarna så det var positivt! Kanske inte är så omöjligt att klara en uppkörning snart :)
Vi hade redovisning på religionen idag. En sån där jobbig grej som jag inte orkar bry mig om men som jag ändå måste göra liksom! Så det gick väl sådär. Jag och Tove kom på typ 20 min innan redovisningen att våra grupper hade arbetat med samma tema, så nåt fel blev det där! Men det gjorde att vi fick redovisa lite mindre var, hehe!
Jaja. Hade egentligen inte så mycket att säga, skrvier mest för att slippa undan plugget men nu MÅSTE jag ta tag i det, imorrn väntar fysikprov! /R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback