Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Jag fortsätter på Rebeckas inlägg..

.. BLÄ SÄGER JAG BARA! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH. Nu får jag snart ett nervöst sammanbrott. Det är bara såååå mycket. Har vi inte rätt till en fritid för fan?

Den enda som får mig att inte lägga mig ner och dö i ett dike är att det är helg om två dagar. Okej, så dramatisk behöver jag kanske inte vara. Men när blodsockerhalten pendlar från 1000 tilll 0 på två minuter är det svårt att hålla jämn nivå på klagandet. Och om cirkus 111 minuter är det sprintträning, WOHOO! Ska nog springa två varv, för att ta ut mig riktigt ordentligt. Och det känns som att det är dags att ta en lite promenad till ICA och köpa lite glass imorgon kanske? Har ju bara slukat ett paket den senaste veckan. Min statistik börjar dala lite.

Och en sak till, det är grönt på marken! Snart sommar mina vänner :D Låter en heldag i norrsätra-poolen lockande? Mmm... Nice. Inte så länge kvar. Keep on going /S

Kommentarer
Postat av: F

1. S:t Mikaelsskolan här i Mora jobbar efter samma plan som eran, kläm in så mycket som mjöligt innan sommarlovet bara så att eleverna kan ligga däckade hela lovet.

2. Trevligt för er att ni har grönt på marken, Idag sprang vi orientering i 2 cm NYSNÖ...

2010-05-05 @ 22:08:26
URL: http://tjugob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback