Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




HELGHELGHELG!

Yes, nu är det helg! Det betyder givande möten med nya individer, kulinariska upplevelser med småflickorna och motion på hög nivå! Halv-party, massor av mat och tävling på ren svenska alltså. Just nu sitter jag i 27D och ska snart börja laga laxpasta, dagens middag. Lill-linnea dammsuger och Lill-Aamanda försöker på något mystiskt sätt få upp hennes nya rullgardin på väggen. Från där jag står ser det faktiskt inte så bra ut. Hmm...
För en liten stund sedan åkte symaskinen fram och voìla, så har jag en ny tröja! Fast jag funderar på att konvertera den till ett nattlinne. Mina skills är nog inte så grande som jag trodde :b Har planer på att slakta en gammal kjol också, får väl se om den blir bättre!
PEACE! /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback