Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




God morgon, god morgon!

Är vi redo för kemiprov idag? Det är dagens fråga. Svaret får vi cirka 13.15 när vi förhoppningsvis är färdiga så vi hinner till träningen :b Men vad händer innan dess? Jo, sovmorgon, matematik och lunch :) På matten ska jag och Joline börja bråka som vanligt. Vi är alltid på samma sida, men ingen fattar det för vi lyssnar aldrig på varandra. Stackars Bandy-Sofie som får sitta och lyssna på det där! Inte undra på att hon har huvudvärk.

Vad händer efter kemiprovet då? Jo, cooper-test på träningen, sen middag på skolan och sist men inte minst födelsedagskala för Rebecka som fyller år på söndag och Anna som fyller år idag! :D Grattis flickor! Om jag skolkar från skolan kanske jag hinner sy färdigt tröjan som jag vill ha ikväll, men eftersom jag är en snäll flicka tänker jag inte göra det. Jag får helt enkelt gå naken på kalaset. Ack.

Peace ouuuut! /S


Mina TVÅ fina födelsedagstårtor som girlsen gjorde åt mig i februari :)

Kommentarer
Postat av: joline

oh my god du kan ju se in i framtiden sara!! haha men allvarligt talat så bråkar jag bara med folk jag tycker om så det kan faktiskt ses som en positiv sak ;)

2010-05-28 @ 12:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback