Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Fortfarande torsdag va?

Sista förberedelserna nu. Lägger fram handduken, laddar mobilen. Nu är det snart dags att resa, iiiih! Alltid lika kul :D Jag håller tummarna för att boendet är fint, maten är fin, vädret är fint och tävlingarna går fint. En fin helg helt enkelt! Pratade med min kära sambo Linnea tidigare ikväll, som jag inte träffat på JÄTTElänge! Hon är nämligen i Danmark på träningsläger innan JVM-testerna som går i helgen. Saknar min lilla prutt! Men vi får ju träffas i helgen :D Och sen finns det ju en hel del annat fint folk här i viken så jag har överlevt. Det är ju positivt :b

Nu ska jag snutta ner mig i sängen och se om jag kan somna. Jag har haft lite problem de senaste kvällarna. Är för trött för att läsa, men för pigg för att sova. Hur löser man det problemet? Försöker hålla mig uppe liiiite längre ikväll för det är ju så skönt när man lägger sig i sängen och känner hur man dåsar iväg mot drömmarnas land på en gång! Ibland längtar jag så mycket efter att sova att jag går och lägger mig innan jag är trött. Men finns det egentligen någonting bättre än att bara ligga i sängen och inte göra något alls. Bara chilla. Mhmm. Allt detta prat om sängen gör att min kropp bara skriker efter lite pyjamas på mig och lite sängkläder runt mig så jag ska lyda kroppen och krypa ner nu.

Bloggen kommer tillbaka på tisdag! Puss från Sarrrrrrrrrrrrrrrra den trötte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback