Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Den ultimata duschupplevelsen!

Jag har ett viktigt budskap idag. Det handlar om duschar, som rubriken antyder. Alla ni som inte bor i norrsätra kanske har en fin villa? Med ett fint badrum? Och en relativt stor dusch? Om du svarat ja på föregående frågor har jag bara en sak att säga. Njut och ta vara på den lyxen! För att styrka mitt budskap vill jag göra en liknelse à la Jesus:

I en hypotetisk lägenhet i Norrsätra finns det en hypotetisk duschkabin. Vi kan säga att den är ungefär 0,75x0,75 meter. En hypotetisk tjej, cirka 1,80 meter lång ska duscha i den hypotetiska duschen efter hennes hypotetiska sprintträning. Den hypotetiska tjejen hade tänkt raka benen. Det är nästintill omöjligt för den hypotetiska damen att raka de hypotetiska benen eftersom den hypotetiska duschen är så fruktansvärt liten. Om detta nu hade inträffat på riktigt hade nog många personer skrattat om dom såg vilka fina gymnast-konster denna hypotetiska tjej gjorde för att nå sitt mål, ett par släta fina ben.

Förstår ni hypotetiskt hur jag menar?

  • Jag har stubb på mina vader.
  • När jag är hemma i Sävast duschar jag tills varmvattnet tar slut.
  • Och, ibland när jag är hemma, så sträcker jag ut mina armar. Bara för att jag kan liksom.
Good night! /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback