Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Back from the south yoooo!

Tjena! Back in Sweden igen då. Jag fick med mig lite saker hem. En fin solbränna och en myra till exempel. Och det var tur att jag köpte en toblerone på båten hem för annars hade jag inte haft någon frukost igår morse.. Det var en ytterst trevlig resa må jag säga! Jag och mina två sambos Lajni-Bajni och Mandiie-Pandie har minnen (men, hehe) för livet! Och en massa fina bilder som finns upplagda på fäjsbok.

Nu laddar 27b för tävlingar i Mora i helgen :) jag ska bo hos våra kära blogg-kompanjoner 20b och efter jag pratade med Frida igår så kände jag att det kommer blir mycket kul. Mycket MYCKET kul! Ryktet säger att det är bal där på lördag så jag kanske smugglar med mig en balklänning och haffar en söt skid-pojk? Man vet aldrig vad som kan hända på stentorp, höhö..
Bild från helgen:
Peace out! /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback