Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Vasaloppet!

God morgon :) Här sitter jag och kollar på vasaloppet med min mor och far! Jag måste få säga att det inte är lika kul att kolla på det på tv när man har varit där. Jag och Lovisa var ju där och busade i Mora förra året :) Vi sov i bilen den mesta av tiden, men i alla fall ;)

Sen åker ju vår favoritgranne Oscar vasaloppet som projektarbete och jag följer honom som en slav på nätet! Kötta Oscar! :D Snart ska jag själv ut i spåret igen, Sävast 7 kilometersspår, tillsammans med mina mörbultade ben :b Höhö!

Hejdåå! /S


Orsalägret 09 (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback