Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Tisdag!

Nu kanske alla trodde att jag dött i en flygplanskrasch eller nåt för det har varit så tyst på bloggen. VAR LUGN, JAG LEVER! Jag har haft bättre och mycket viktigare saker för mig än att sitta vid datorn dom senaste tre dagarna. Jag kan berätta för alla som vill höra att det var kaos här i söndags. Vissa hade inte träffats på skitlänge och alla var jätteglada över att träffa varandra och det fanns en hel del att prata om. Det hade passat bra med en kloningsmaskin just då!

Nu har vi i alla fall fått säga hej till alla och kylen har fyllts med mycket god mat från ICA Maxi så jag tror ingen lider. Dagens middag var pasta carbonara, made by Linnea och Tove. Jag valsade in efter träningen (valsa är fel ord. Krälade, alternativt släpade passar nog bättre) och fick maten serverad. Vilket liv man lever alltså! Dagens plugg blir att skriva en svensk debattartikel som ska vara inne imorgon. Dagens tv-program blir Desperate Housewives med girlsen downstairs (Lovisa, Rebecka och Anna om jag inte förklarat det förut. Jag bor på tredje våningen och dom bor på andra) och en stor kopp te. Gött!

Hoppas livet leker lika bra i andra delar av Sverige som här! Puss på alla /S


En död Lovisa från 2008 :b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback