Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Söndag

God kväll. Här sitter jag och Linnea framför datorn och chillar efter en gårdagskväll av bus och en dag av läxor och massor, massor av mat! Idag har det blivit kladdkaka, våfflor, pasta och glass. Yum-yum!

Jag fick ju en spar-gris i present och nu har jag kommit på den perfekta funktionen för den lilla knorren! GLASS-GRISEN är dess nya namn! Varje gång jag vill köpa glass ska jag alltså ta pengar från grisen och är det slut pengar så blir det ingen glass. Smart va? :D Jag är evigt tacksam mot mina kära vänner som gav mig den fina lilla grisen!

Hoppas alla har haft en fin helg, det har vi i Viken haft i alla fall :D /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback