Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Pluggiplugg!

Morgonträning, skola, plugg, mat, plugg, Greys anatomy, sova. Det är min onsdag! Finns väl inte så mycket att säga om det (om ni inte vill höra mig klaga på den ENORMA kvantitet läxor/prov vi har fått). Nu kom jag på något intressant! Vi har valt lite kurser idag för trean. Kemi breddning, biologi breddning, matematik E och matematik breddning blir det för mig :) Visst låter det undeeeeerbart?

Vad händer imorgon då? Jo, skola, träning, mat, plugg och sova. Hmm, det låter lite bekant. Dagarna här går lite på repeat ibland tror jag :b Men då finns ju helgen med oändliga möjligheter! Höhö. Nej, nu svamlar jag bara. Jag återkommer när jag har något vettigt att skriva.

/S

P.S. 12 dagar kvar till Frankrike-lägret! :D D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback