Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




God morgon i stugan!

Nyvaknade damer diskar och ska snart gå till affären för att handla diverse nyttiga material som man behöver som ensamstående student. Dagens träning blev ett finfint långpass med för lite kläder. Jag överskattar visst det varma vädret litegrann. Man måste se upp så att man inte blir sjuk! Vad händer imorgon då? Om du, käre läsare, har läst mitt inlägg från igår så kan du lägga ihop två och två och se att det blir en mega-fet jäkla pluggisdag. Men det är mysigt det också. Jag ska inte röra på fläsket det minsta imorgon. Wohooo!

Har jag något mer intressant att berätta? Inte mycket, förutom att jag flagnar som en gris så alla som är avundsjuka på min bränna kan sluta nu. Den kommer ha försvunnit inom en vecka :b Men jag lider inte, för snart ska vi till Frankrike! :D Wohoooo!

Hejdå med er /S

Kommentarer
Postat av: Ingejenny

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2010-12-15 @ 11:08:32
URL: http://ingejenny.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback