Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Det är fortfarande lördag.

Hej! Hur mår ni? Jag mår bra. Jag är dock lite rastlös. Jag känner för att göra något meningsfullt, men kommer inte på vad. Jag har redan ratat följande alternativ:

- Läsa (alldeles för händelselöst)
- Sy en balklänning (hade inget fint tyg)
- Äta (har redan gjort det dom senaste tre timmarna)
- Måla en fet tavla (?)
- Pilla med träningsplaneringen (jag går på Boden-tid, då tar jag en paus från Viken-livet)
- Läsa om enorma bläckfiskar med ögon som är dubbelt så stora som ett människohuvud (texterna var på engelska och innehöll så många krångliga ord. Däremot var bilderna intressanta!)

Finns det något annat att göra här i livet? Jag tycker redan att jag har kartlagt det viktigaste liksom. Jag hoppas att jag inte dör av tristess. Hejdå! /S





Två gravida artonåringar på min födelsedagsfest. Var är världen på väg egentligen? (;

Kommentarer
Postat av: häägoowiiie

fyfarao vad du gav mig däng där! jag ser bara svankig ut :) din afrika-mage är grym dock! KOM HEM BABE, pusslove

2010-03-10 @ 14:54:11
URL: http://joossefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback