Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Ny vecka, nya tag!

Idag ska det äntligen hända! Jag ska träna för första gången på över två veckor. Att vara borta så här länge är inte så bra för suget har försvunnit lite. Jag har glömt bort hur det känns att komma tillbaka från ett pass och känna sig lite mör och glad. Därför tar jag tag i saken och skriver om det, för då brukar man ju komma ihåg lite hur det känns. Och sen ska jag skriva träningsplaneringen också. Så jag ser allt på papper liksom. Hur många pass, hur många timmar och alla dessa röda fält, dvs tävlingarna. För det är ju dom som jag längtar efter! Att kötta sönder på en tävling och vinna med typ 5 minuter, hur nice skulle inte det vara? Men för att åstadkomma detta behöver man ju träna. Och det ska jag göra idag! YEAH BABY!
Så ses senare! /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback