Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Jaoo.

Inatt hade jag många konstiga drömmar. Bland annat satt jag uppe på Alfredos på Arlanda. Utanför fönstret var det inte landningbanor och flygplan, utan ett hav fyllt med enorma äckliga fiskar och döda människor som rörde på sig. Arlanda blev sedan ett stort fartyg och jag sprang omkring och försökte undvika alla zombies och monster och allt var det nu var. Tur att jag är ganska snabb! Sen körde drömmen på repeat typ 15 gånger innan jag kunde vakna. Till råga på allt var drömmen i svart-vitt! Det tog ett tag innan jag kunde somna igen efter det :b
När jag väl somnade hann jag vara med i ett krig inomhus utan ett fungerande gevär, diskutera med en dam om vi skulle äta efterrätt eller gömma oss för ryska armén, kräla omkring i en blåbärsskog, bli beskjuten av blåsrör fyllda med frusna blåbär, springa i trappor i 48 timmar och bli tillfångatagen av en bunt halvdöda tanter och jättetjocka bäbisar. Det har varit en händelserik natt må jag säga.
Men nu är det dag och man kanske borde hitta på något att göra? Eller inte. Det regnar ju ute. Uschi. /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback