Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Aldrig får man sova!

I Norrsätra pågår för tillfället universums dummaste ombyggnation och det är inte ens på vårt hus! Men varje tag klockan sju vaknar jag och alla andra till ljudet av högljudda bygg-gubbar, bygghissar och byggmaskiner. Inte okej! Så när jag kom hem i helgen tänkte "FAN vad nice att få sova länge för en gångs skull!" Men nej, då råkar ju PA:s Fjärrvärme gräva, borra och göra annat skit på vår uppfart. Så i morse klockan 07.36 vaknade jag till ljudet av borrar i tvättstugan. INOMHUS till och med! Så nu har vi två fina hål i tvättstugan rakt ut i naturen. Mysigt! Hoppas det inte kryper in några råttor där :b Fast en katt hade inte varit helt fel!

Nu ska jag snart pysa iväg till Umeå och lite tävling så bloggen lär väl dö ut denna helg också om jag inte råkar stöta på en internetuppkoppling :) Ha så bra! /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback