Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Åh vad härligt med lov!

Nu är det verkligen sommarlov på riktigt för mig! Jag har jobbat klart på pappas jobb och värmen har kommit! Ibland kan jag fortfarande få ryck och tänka typ nej nu måste jag verkligen plugga! men nästa sekund så kommer jag på att det behöver jag ju inte alls! Haha. Skönt det!
Igår var det midsommar och då var jag i Jakobs sommarstuga och hade mysigt. Idag sprang vi backintervaller och jag trodde att jag skulle spy och dö. Men jag lever och jag spydde inte. Jag är bara väldigt väldigt trött. Imorgon är det vidare till Sälen som gäller, för några underbara pass i fjällterräng :D Sen blir det Spanien och Eyoc, längtar så mycket, ser verkligen fram emot det!
Goodbye! /R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback