Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




15 juni 2010

Good moooorning! Jag sov med öronproppar inatt, för det var ett gäng med rörmockare som skulle installera en värmeväxlare (blablabla) till fjärrvärmen. Tyvärr märkte jag att öronproppar + förkylning = inte sant. Så jag vaknade 07.15 av okända röster. Läskigt! vad som var ännu läskigare var att när jag officiellt steg upp 5 timmar senare var dom inte färdiga! Jag känner mig lite instängd. Nu kan jag ju inte göra det som jag brukar göra när jag är ensam hemma på lovet, typ sjunga, gå omkring utan kläder, duscha i 45 minuter och pröva kläder över hela huset. Syndsynd. Jag får väl acceptera det hela och hoppas att dom snart sticker.

What shall I do today? Tänkte kolla lite fotbolls-VM, dock spelar inte mina favoritlag Ghana och Frankrike. Jag och min skånske vän diskuterade saken härom dagen och kom fram till att Frankrike och Ghana är två lag som inte så många andra hejar på, men ändå håller ganska hög kvalitet. Så därför hejar han och jag på dom!

Jag tänkte även fortsätta med syyyandet. Det passar så bra att göra det när jag är sjuk för när jag syr blir jag ett socialt missfoster, och när man är sjuk tvingas man till att bli ett socialt missfoster! Skitbra! Idag kommer två fina kjolar få äran att bli slaktade under min sax. MOAHAHAH

Peace out! /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback