Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




O-ringen!

Japp, nu har o-ringen startat! Första dagen bestod (för mig) av regn, kyla, bitvis ganska katastrofal orientering (men mycket bra också!) och en efterlängtad godisrem. Ingen toppendag alltså. Men vi har ju hunnit med lite annat också. Jag har varit på födelsedagskalas i Ekeby-Almby, checkat in godiset i mässtältet med mera. Jag och min kompanjon and soon-to-be neighbour Lovisa har betygsatt c-orten. Den är tyvärr lite liten, mycket folk på liten yta gillar vi inte riktigt. Annars är det nice med asfalterade vägar på campingen och.. ja, sen var det inget mer.
Joo, en sista grej! Jag får gratulera mina förra sambos Tove och Rebecka för en seger och ett silver i D18E, grattis dudes! Och även grattis till mig och Lovisa, som kan springa! Särskilt Lovisa, hon har varit borta mycket längre än lilla mig :b
Hejdå med er! /S
O-ringen hallsberg 2000. Än så länge så ser det inte ut så här :b (bild snodd från google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback